flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Розгляд звернень громадян за 2020 рік.

                                                             А Н А Л І З

                         СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗІ СКАРГАМИ, ЗВЕРНЕННЯМИ         

                  ГРОМАДЯН У КОМІНТЕРНІВСЬКОМУ РАЙОННОМУ СУДІ  М. ХАРКОВА

                                 ЗА 2020 РІК В ПОРІВНЯННІ З 2019 РОКОМ

 

       У 2020 році до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 68 звернень від громадян, з яких повторних 4, з них 11 скарг та 57 заяв громадян.

      На 11 скарг  відповідь надано судом, залишок скарг на початок звітного року - 0, звернень громадян -2. Залишок нерозглянутих скарг 0.

              По категоріям кількість скарг складає:

     - 3 скарги на дії суддів, з яких - 1 скарга  на тяганину з розгляду    справ;

     - 1 скарга на поведінку працівників суду;

     - 7 скарг по іншим питанням.

      

У 2019 році до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 89 звернень від громадян, з яких повторних 3, з них 8 скарг та 81 заява громадян.

      На 8 скарг  відповідь надано судом, залишок скарг на початок звітного року - 0, звернень громадян - 0.  Залишок нерозглянутих скарг 0.

              По категоріям кількість скарг складає:

     - 4 скарги на дії суддів, з яких - 1 скарга  на тяганину з розгляду справ;

     - 1 скарг на організацію роботи суду;

     - 1 скарга на поведінку працівників суду;

     - 2 скарги по іншим питанням.

 

 

       Таким чином, у 2020 році  в порівнянні з 2019 роком, зменшилась кількість скарг  на дії суддів і на організацію роботи суду,  а   кількість скарг  з інших питань збільшилась.   

 

     Під час перевірки скарг на дії суддів, фактів порушення конституційних прав і законних інтересів громадян з боку суддів встановлено не було.

      У всіх випадках судді діяли відповідно до вимог закону, тому скарги були визнані необґрунтованими, що підтверджується відповідями на них.

 

         10.09.2020р. до суду надійшла скарга Головень Тетяни Іванівни на дії судді Курганникової О.А. с приводу того, що їй було відмовлено  у праві  бути представником  позивача у цивільній справі №641/4276/20 за позовом  «Ощадний банк України»  про зобов’язання вчинити певні дії.

         11.09.2020 р. Головень Т.І.  судом була надана  відповідь, що  дана справа  перебуває на розгляді судді Курганникової О.А., а   відповідно ч.3 ст. 6 та ч.1- 4 ст. 48 ЗУ «Про судоустрій та статус суддів»  суддя у своїй діяльності  щодо здійснення правосуддя  є незалежним  від будь-якого  незаконного впливу, тиску або втручання.  Втручання у діяльність судді  щодо  здійснення  правосуддя забороняється і має  наслідком  відповідальність, установлену  законом. Суддя  не зобов’язаний давати жодних  пояснень  щодо суті справ, які  перебувають у його провадженні, крім випадків встановлених законом. Ніхто не має права  втручатися в здійснення правосуддя.  Всі питання, що стосуються  вищевказаного кримінального провадження будуть розглядатися колегіально суддями відповідно  до вимог Кримінально-процесуального кодексу України.  Отже до компетенції голови або заступника голови суду не  входить втручання в розгляд справ, які  перебувають в провадженні інших суддів.

 

   В порівнянні з 2019 роком у 2020 році кількість скарг на поведінку працівників суду не змінилася,  скарг на організацію роботи суду взагалі не надходило.    

         Також в порівнянні з 2019 роком кількість скарг  з інших питань у 2020 році збільшилася з 2  до 7 скарг.

 

       Робота зі скаргами та зверненнями громадян у Комінтернівському районному суді м. Харкова організована та ведеться на підставі ст. 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року, Указу Президента України “Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення” від 19.03.1997 р., Інструкції з діловодства. Організація та робота із зверненнями депутатів ведеться на підставі Закону України “Про статус народного депутата України”, Закону України “Про статус депутатів місцевих рад”.

 

   Усі скарги та звернення громадян, які надійшли до суду у 2020 році, оформлені з дотриманням вимог “Інструкції з діловодства за зверненнями громадян  в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях належно від форм власності, в засобах масової інформації ”, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів № 348 від 14.04.1997 року, а саме:  усі звернення громадян реєструються  у відповідному журналі. Кожному зверненню привласнюється реєстраційний індекс.

 

     Звернення та скарги громадян, які надійшли до суду, або з особистого прийому голови суду, оформляються в обкладинку, на якій відображені найменування суду, реєстраційний індекс, ПІБ заявника, суть звернення, дата надходження та розгляду, первинне або повторне надходження та обґрунтованість чи необґрунтованість звернення. Документи за скаргою чи зверненням оформлені у провадження у хронологічному порядку зі складанням їх опису. Копія відповіді долучається до провадження за скаргою чи зверненням. У відповіді зазначається дата відправлення, реєстраційний номер, прізвище виконавця, та номер його службового телефону.

 

    Термін розгляду та вирішення скарг і звернень громадян встановлюється на підставі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”: 15 днів, 1 місяць, 45 днів, а які не потребують додаткового вирішення і перевірки - розглядаються невідкладно.

 

     У 2020 році у строк до 5 діб розглянуто 36 звернень, у строк до 15 діб розглянуто 33 звернення громадян.

 

     Відповідь на скаргу чи звернення громадян перевіряє  та підписує голова суду, або особа, яка його заміщує. Відповідь на скаргу містить мотивовану інформацію стосовно суті скарги чи звернення.

     За результатами розгляду скарг, що надійшли до суду у 2020 році, встановлено, що обґрунтованих, тобто таких, що знайшли своє підтвердження під час перевірки фактів зазначених у скаргах не було.

    Усі скарги та звернення громадян, що надходять до суду, знаходяться на особистому контролі голови суду та знімаються з контролю після ухвалення рішення та вживання заходів по вирішенню звернення.

                   

                                                     В И С Н О В К И :

  1. Обговорити  аналіз на виробничій нараді працівників суду.
  2. Не припускатися у роботі недоліків, які тягнуть за собою скарги на роботу    

               суду.

 

 

Голова Комінтернівського

районного суду м. Харкова                                                         В.О. Музиченко