flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз розгляду звернень громадян за І півріччя 2020 року.

А Н А Л І З

 

СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗІ СКАРГАМИ, ЗВЕРНЕННЯМИ

ГРОМАДЯН У КОМІНТЕРНІВСЬКОМУ РАЙОННОМУ СУДІ  М. ХАРКОВА

за І півріччя 2020 року В ПОРІВНЯННІ з І півріччям 2019 року.

 

 

     У І півріччі 2020 року до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 33 звернення від громадян, з яких 5 повторно, з них 7 скарг та 26 заяв від  громадян.

            

              По категоріям кількість скарг складає:

- 1 скарга на  тривалий не розгляд справи;

- 6  скарги з інших питань.

 

     У І півріччі 2019 року до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 39 зверненнь від громадян, з яких 1 повторно, з них 7 скарг та 32 заяви від  громадян.

            

              По категоріям кількість скарг складає:

- 3 скарги на процесуальні дії суддів.

- 1 скарга на поведінку працівників суду

- 1 скарга на організацію роботи суду.

- 2  скарги з інших питань.

 

   Таким чином, у І півріччі 2020 року  кількість скарг складають 7  скарг, з них 1 скарга на тяганину у розгляді справ та  6 скарг  з інших питань.

 

 Так  04.03.2020р.  до Комінтернівського районного суду м. Харкова  надійшла скарга від громадянки Безсонової  Т.І. на затягування відкриття провадження у справі № 641/10524/19, (провадж. №2/641/675/2020). Також скаржниця просить  застосувати  можливі міри впливу  до секретаря  судового засідання та помічника судді в провадженні якого перебуває вищевказана справа. З цієї скарги вбачається, що  громадянка Безсонова Т.І. 19.12.2019р. подала до суду позовну заяву до  Благирев Віталій Вячеславович, Благирева Олена Леонідівна, третіх осіб: Комунальне підприємство «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради, Дільниця № 25 Комунального підприємства «Жилкомсервіс» про зобов’язання вчинити певні дії та відшкодувати витрати, пов’язані з відновленням майна.

 Однак  станом на дату подання цієї скарги  провадження у вищевказаній справі не було відкрито.

 12.03.2020р.  заявниці  надано відповідь про те, що ухвалами  Комінтернівського районного суду м. Харкова від 23.12.2019р., 14.01.2020р. та 29.01.2020р.  позовна заява по вищевказаній  цивільній справі була залишена без  руху  та заявниці було надано строк для усунення недоліків позовної заяви.

Враховуючи, що  вимоги ухвал про залишення позовної заяви без руху  заявницею були  виконані, недоліки  усунені, ухвалою від 10.03.2020р.  дану позовну заяву  прийнято до розгляду та відкрито провадження, підготовче судове засідання  було призначено на 07.04.2020р.

 

 

   В порівнянні з І півріччям 2019 року   скарг на  процесуальні дії суддів, скарг на поведінку працівників суду, скарг на  організацію роботи суду  у І півріччі 2020 році   не надходило. Проте  кількість скарг з інших питань збільшилась  до 6  скарг.

 

   Під час перевірки скарг фактів порушення конституційних прав і законних інтересів громадян  встановлено не було.

   У всіх випадках судді та працівники апарату суду діяли відповідно до вимог закону, тому скарги були визнані необґрунтованими, що підтверджується відповідями на них.

 

   Так, 25.05.2020р. до суду надійшла скарга   від громадянина Сотнікова Д.В., щодо надіслання йому  смс-повідомлень  по справі 641/2224/20 (провадж. №1-кс/641/624/2020), а також  неналежним чином оформленних  судових повісток по справі № 641/2224/20 (провадж. №1-кс/641/689/2020).

        28.05.2020 року заявнику   судом надана відповідь, що  в провадженні  судді Фанди О.А. 20.03.2020 р. перебувало кримінальне провадження №641/2224/20 (провадження № 1-кс/641/624/2020) за скаргою  на бездіяльність уповноваженої особи Слобідського ВП ГУНП в Харківській області щодо невнесення відомостей до Єдиного державного реєстру досудових розслідувань за заявою від 17.03.2020р. про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 364 КК України.

         Відповідно до ч.2 ст. 306 КПК України скарги на рішення, дії чи бездіяльність під час досудового розслідування розглядаються не пізніше сімдесяти двох годин з моменту надходження відповідної скарги, крім скарг на рішення про закриття кримінального провадження, які розглядаються не пізніше п’яти днів з моменту надходження скарги.

         У  зв’язку з тим, що вищевказана скарга повинна бути розглянута протягом 72 годин, секретарем судового засідання на  адресу Сотнікова Д.В. були надіслані судові повістки про виклик до суду поштою, а також  додатково  для своєчасного повідомлення  про дату та час розгляду справи у формі смс- повідомлень.

Щодо  неналежного оформлення  судових повісток про виклик до суду  по справі №641/2224/20 (провадження №1-кс/641/689/2020)   надано відповідь, що поряд з номером провадження надруковано знак – схожий на - /07  з технічних причин, вини секретаря судових засідань  з цього приводу не встановлено.

 

 

    Усі скарги та звернення громадян, які надійшли до суду у І півріччі  2020 року, оформлені з дотриманням вимог “Інструкції з діловодства за зверненнями громадян  в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях належно від форм власності, в засобах масової інформації ”,затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року, а саме:  усі звернення громадян  реєструються у відповідному журналі. Кожному зверненню привласнюється реєстраційний індекс.

 

     Звернення та скарги громадян, які надійшли до суду, або з особистого прийому голови суду, оформляються в обкладинку, на якій відображені найменування суду, реєстраційний індекс, ПІБ заявника, суть звернення, дата надходження та розгляду, первинне або повторне надходження та обгрунтованість чи необгрунтованість звернення. Документи за скаргою чи зверненням оформлені у провадження у хронологічному порядку зі складанням їх опису. Копія відповіді долучається до провадження за скаргою чи зверненням. У відповіді зазначається дата відправлення, реєстраційний номер, прізвище виконавця, та номер його службового телефону.

 

    Термін розгляду та вирішення скарг і звернень громадян встановлюється на підставі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”: 15 днів, 1 місяць, 45 днів, а які не потребують додаткового вирішення і перевірки - розглядаються невідкладно.

 

   У І півріччі 2020 року у строк до 5 діб розглянуто 17 звернень, у строк до 15 діб розглянуто 16 звернень громадян.        

   Відповідь на скаргу чи звернення громадян перевіряє  та підписує голова суду, або особа, яка його заміщує. Відповідь на скаргу містить мотивовану інформацію стосовно суті скарги чи звернення.

   За результатами розгляду скарг, що надійшли до суду у І півріччі 2020 року, встановлено, що обґрунтованих, тобто таких, що знайшли своє підтвердження під час перевірки фактів зазначених у скаргах не було.

   Усі скарги та звернення громадян, що надходять до суду, знаходяться на особистому контролі голови суду та знімаються з контролю після ухвалення рішення та вживання заходів по вирішенню звернення.

                   

                                                     В И С Н О В К И :

 

  1. Обговорити  аналіз на виробничій нараді працівників суду.
  2. Не припускатися у роботі недоліків, які тягнуть за собою скарги на роботу    

               суду.

 

 

Голова Комінтернівського

районного суду м. Харкова                                                       В.О. Музиченко

     Вик.: Варва С.Г.

         тел.: 732-68-61