flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Розгляд звернень громадян у першому півріччі 2021 року.

           

                                         А Н А Л І З

 

СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗІ СКАРГАМИ, ЗВЕРНЕННЯМИ

ГРОМАДЯН У КОМІНТЕРНІВСЬКОМУ РАЙОННОМУ СУДІ  М. ХАРКОВА

за І півріччя 2021 року В ПОРІВНЯННІ з І півріччям 2020 року.

 

 

     У І півріччі 2021 року до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 26 звернень від громадян, з яких 1 повторно, з них 4 скарги та 22 заяви від  громадян. Залишок не розглянутих  звернень на початок звітного періоду – 1 звернення, залишок скарг на початок звітного року – 0.

     Залишок нерозглянутих на кінець звітного періоду  звернень та скарг 0.

       

              По категоріям кількість скарг складає:

- 1 скарга на  дії суддів;

- 3  скарги з інших питань.

 

     У І півріччі 2020 року до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 33 звернення від громадян, з яких 5 повторно, з них 7 скарг та 26 заяв від  громадян.

    Залишок не розглянутих  звернень на початок звітного періоду – 2 звернення, залишок скарг на початок звітного року – 0.

    Залишок нерозглянутих на кінець звітного періоду  звернень та скарг 0.  

 

              По категоріям кількість скарг складає:

- 1 скарга на тривалий не розгляд справи;

- 6  скарг з інших питань.

 

   Таким чином, у І півріччі 2021 року  кількість скарг складають 4  скарги, з них 1 скарга на дії суддів та  3 скарги  з інших питань.

 

   В порівнянні з І півріччям 2020 року   скарг на  тривалий не розгляд справ,  у І півріччі 2021 році   не надходило, також кількість скарг з інших питань зменшилась  до 3  скарг.

 

   Під час перевірки скарг фактів порушення конституційних прав і законних інтересів громадян  встановлено не було.

   У всіх випадках судді та працівники апарату суду діяли відповідно до вимог закону, тому скарги були визнані необґрунтованими, що підтверджується відповідями на них.

 

Так до Комінтернівського районного суду м. Харкова  надійшла скарга  від громадянина Домніча  Володимира  Миколайовича щодо невнесення ухвал суду в Єдиний державний реєстр судових рішень по справі № 641/9101/20 за позовом Комунального підприємства «Харківводоканал» до Домніча Володимира Миколайовича, Луценко Людмили Вікторівни, Дяченко Юлії Володимирівни, Дяченко Марії Сергіївни про стягнення заборгованості за послуги з централізованого водопостачання та водовідведення та по справі № 641/9657/20 про розгляд  зустрічної позовної заяви Домніча Володимира Миколайовича про стягнення грошових коштів.

   28.01.2021 року заявнику  надано відповідь  про те , що  в провадженні  судді Боговського Д.Є. перебувала цивільна справа  №641/9101/20 за  позовом  КП «Харківводоканал»  до Домніча Володимира  Миколайовича, Луценко  Людмили Вікторівни, Дяченко  Юлії Володимирівни, Дяченко  Марі  Сергіївни про стягнення  заборгованості  за послуги  з централізованого  водопостачання  та водовідведення.

    Заявником Домнічем В.М. було  подано зустрічну позовну заяву  про стягнення  грошових  коштів, якій  присвоєно  єдиний унікальний  номер  641/9657/20.

    Ухвалою  Комінтернівського районного суду м. Харкова від 18.12.2020 року  у справі 641/9101/20 відмовлено у прийнятті  зустрічного позову про стягнення грошових коштів  до спільного розгляду  із первісним  позовом КП  «Харківодоканал» до Домніча Володимира  Миколайовича, Луценко  Людмили Вікторівни, Дяченко  Юлії Володимирівни, Дяченко  Марі  Сергіївни про стягнення  заборгованості  за послуги  з централізованого  водопостачання  та водовідведення.

   За таких обставин, ухвалою суду від 18.12.2020 року зустрічну позовну заяву  Домніча Володимира Миколайовича у справі 641/9657/20 на підставі вимог ст. 185,193  Цивільного процесуального кодексу України повернуто позивачу.

   Також заявнику повідомлено, що всі судові рішення у даних справах направлено до Єдиного державного реєстру судових рішень.

 

 

    Усі скарги та звернення громадян, які надійшли до суду у І півріччі  2021 року, оформлені з дотриманням вимог “Інструкції з діловодства за зверненнями громадян  в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях належно від форм власності, в засобах масової інформації ”,затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 348 від 14.04.1997 року, а саме:  усі звернення громадян  реєструються у відповідному журналі. Кожному зверненню привласнюється реєстраційний індекс.

 

     Звернення та скарги громадян, які надійшли до суду, або з особистого прийому голови суду, оформляються в обкладинку, на якій відображені найменування суду, реєстраційний індекс, ПІБ заявника, суть звернення, дата надходження та розгляду, первинне або повторне надходження та обгрунтованість чи необгрунтованість звернення. Документи за скаргою чи зверненням оформлені у провадження у хронологічному порядку зі складанням їх опису. Копія відповіді долучається до провадження за скаргою чи зверненням. У відповіді зазначається дата відправлення, реєстраційний номер, прізвище виконавця, та номер його службового телефону.

 

    Термін розгляду та вирішення скарг і звернень громадян встановлюється на підставі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”: 15 днів, 1 місяць, 45 днів, а які не потребують додаткового вирішення і перевірки - розглядаються невідкладно.

 

   У І півріччі 2021 року у строк до 5 діб розглянуто 19 звернень, у строк до 15 діб розглянуто 7 звернень громадян, у строк до 30 діб розглянуто 1 звернення.     

   Відповідь на скаргу чи звернення громадян перевіряє  та підписує голова суду, або особа, яка його заміщує. Відповідь на скаргу містить мотивовану інформацію стосовно суті скарги чи звернення.

   За результатами розгляду скарг, що надійшли до суду у І півріччі 2021 року, встановлено, що обґрунтованих, тобто таких, що знайшли своє підтвердження під час перевірки фактів зазначених у скаргах не було.

   Усі скарги та звернення громадян, що надходять до суду, знаходяться на особистому контролі голови суду та знімаються з контролю після ухвалення рішення та вживання заходів по вирішенню звернення.

                   

                                                     В И С Н О В К И :

 

  1. Обговорити  аналіз на виробничій нараді працівників суду.
  2. Не припускатися у роботі недоліків, які тягнуть за собою скарги на роботу    

               суду.

 

 

Голова Комінтернівського

районного суду м. Харкова                                                       В.О. Музиченко

     Вик.: Варва С.Г.

     тел.: 732-68-61