Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
«25» липня 2012 року
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі - ТУ ДСА) та місцевими судами м. Харкова та Харківської області (далі - місцеві суди).
1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області
1.1. Структурний підрозділ, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
1.2. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
1.3. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня. а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відділу
організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій для надання його запитувачу інформації.
1.4. Сума відшкодування фактичних витрат має Здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
1.5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв'язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
1.6. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій із зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА
1.7. Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт підрозділ, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ надає копії документів до управління організаційного забезпечення діяльності.
1.8. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
1.9. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.
2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації місцевими судами м. Харкова та Харківської області
2.1. Відповідальний за організацію доступу до публічної інформації місцевого суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, не пізніше 24 годин з дати отримання запиту надсилає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА:
- службову записку про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем;
- заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
2.2. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відповідного суду для надання його запитувачу інформації.
2.3. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
1.4. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв'язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
2.5. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відповідний суд із зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА
2.6. Відповідальний за організацію доступу до публічної інформації місцевого суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату забезпечує підготовку копій документів.
2.7. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
2.8. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відповідний суд.
Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики
та інформаційних технологій Н.К. Меренцева
Перелік рахунків
для зарахування надходжень по коду бюджетної класифікації 22012500
«Плата за надання інших адміністртивних послуг», символ звітності 028,
в установі банку – Головне управління Державної
казначейської служби України у Харківській області, МФО 851011
№ з/ п |
Територія |
Найменування управління Державної казначейської служби України (УДКСУ) |
Код УДКСУ |
Номер рахунку |
І |
2 |
3 |
4 |
|
1 |
М.ХАРКІВ |
УДКСУ У .М.ХАРКОВІ |
37999649 |
31110028700002 |
2 |
ДЗЕРЖИПСЬКИЙ Р-Н |
УДКСУ У ДЗЕРЖИНСЬКОМУ Р-Н і М ХАРКОВА |
37999654 |
31119028700003 |
3 |
КИЇВСЬКИМ Р-Н |
УДКСУ У КИЇВСЬКОМУ Р-НІ М ХАРКОВА |
37999675 |
31118028700004 |
4 |
КОМІНТЕРНІВСЬКИЙ Р-Н |
УДКСУ У КОМІНТЕРНІВСЬКОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА |
37999680 |
31117028700005 |
5 |
ЛЕНІНСЬКИИ Р-Н |
УДКСУ У ЛЕНІНСЬКОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА |
37999696 |
31116028700006 |
6 |
МОСКОВСЬКИЙ Р-Н |
УДКСУ У МОСКОВСЬКОМУ Р-НІМ. ХАРКОВА |
37999607 |
31115028700007 |
7 |
ЖОВТНЕВИИ Р-Н |
УДКСУ У ЖОВТНЕВОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА |
37999612 |
31114028700008 |
8 |
ОРДЖОНІКІДЗБВСЬКИЙ р-н |
УДКСУ У ОРДЖОШКІДЗЕВСЬКОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА |
37999701 |
31113028700009 |
9 |
ФРУНЗЕНСЬКИЙ Р-Н |
УДКСУ У ФРУНЗЕНСЬКОМУ Р-НІ М. ХАРКОВА |
37999669 |
31113028700010 |
10 |
ЧЕРВОНОЗАВОДСЬКИЙ Р-Н |
УДКСУ У ЧЕРВОНОЗАВОДСЬКОМУ Р-НІ М. ХАРКОВА |
37999628 |
31112028700011 |
11 |
М.ІЗЮМ |
ІЗЮМСЬКЕ УДКСУ |
37283992 |
31111028700012 |
12 |
М.КУП'ЯНСЬК |
КУП"ЯНСЬКЕ УДКСУ |
37813292 |
31110028700013 |
13 |
М.ЛОЗОВЛ |
ЛОЗІВСЬКЕ УДКСУ |
38053090 |
31118028700015 |
14 |
М.ЛЮБОТИ11 |
УДКСУ У М.ЛЮБОТИН |
38008949 |
31115028700018 |
15 |
М.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ |
ПЕР В ОМА ЙСЬКЕ УДКС ' |
37327442 |
31114028700019 |
16 |
М.ЧУГУЇВ |
ЧУГУЇВСЬКЕ УДКСУ |
37792204 |
31114028700020 |
17 |
БАЛАКЛІЙСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У БАЛАКЛІПСЬКОМУ Р-Н! |
38059663 |
31113028700021 |
18 |
БАРВИ ІКІВСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У БАРВПІКІВСЬКОМУ Р-НІ |
37993191 |
31110028700046 |
19 |
БЛИЗНЮКІВСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У БЛИЗШОКІВСЬКОМУ Р-НІ |
38029801 |
31118028700060 |
20 |
БОГОДУХІВСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У БОГОДУХІВСЬКОМУ Р-НІ |
37681882 |
31119028700081 |
21 |
БОРІВСЬКИЙ. РАЙОН |
УДКСУ У БОРІВСЬКОМУ Р-НІ |
37880458 |
31114028700105 |
22 |
ВАЛКІВСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У ВАЛКІВСЬКОМУ Р-НІ |
37447324 |
31114028700116 |
23 |
ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У ВЕЛИ КОБУР ЛУЦЬКОМУ Р-НІ |
37327154 |
31115028700137 |
24 |
ВОВЧАНСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ у ВОВЧАІІСЬКОМУ Р-НІ |
37345943 |
31118028700156 |
25 |
ДВОРІЧАНСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ УДВОРІЧАНСЬКОМУ Р-Ш |
37948332 |
31112028700185 |
26 |
ДЕРГАЧІВСЬКИЙ РАИОІІ |
УДКСУ УДЕРТА ЧІВСЬКОМУ Р-НІ |
37981703 |
31116028700200 |
27 |
ЗАЧЕПІЛОВСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У ЗА ЧЕПИЛІВСЬКОМУ Р-НІ |
35579026 |
31111028700216 |
28 |
ЗМІІВСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У ЗМІІВСЬКОМУ Р-НІ |
37754227 |
31111028700227 |
29 |
ЗОЛОЧІВСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У ЗОЛОЧІВСЬКОМУ Р-Ш |
37315882 |
31116028700244 |
ЗО |
ІЗЮМСЬКИЙ район |
ІЗЮМСЬКЕ УДКСУ |
37283992 |
31112028700259 |
31 |
КЕГИЧІВСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У КЕГИЧІВСЬКОМУ Р-ІІІ |
38008619 |
31116028700277 |
32 |
КОЛОМАЦЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У КОЛОМАЦЬКОМУ Р-НІ |
35329013 |
31111028700294 |
33 |
КРАСНОГРЛДСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У КРАСНОГРАДСЬКОМУ Р-НІ |
37886402 |
31113028700300 |
34 |
КРАСНОКУТСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У КРАСНОКУТСЬКОМУ Р-НІ |
37447083 |
31119028700315 |
35 |
КУП'ЯНСЬКИЙ РАЙОН |
КУП "ЯНСЬКЕ УДКСУ |
37813292 |
31116028700329 |
36 |
ЛОЗІВСЬКИИ РАЙОН |
ЛОЗІВСЬКЕ УДКСУ |
38053090 |
31118028700349 |
37 |
НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У НОВОВОДОЛАЗЬКОМУ Р-Ш |
37934670 |
31119028700371 |
38 |
первомаиськии район |
ПЕРВОМАМСЬКЕ УДКСУ. Р-Н |
37327442 |
31114028700387 |
39 |
ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У ПЕЧЕНІЗЬКОМУ Р-НІ |
37519896 |
31114028700406 |
40 |
САХНОВЩИНСЬКИИ РАЙОН |
УДКСУ У САХНОВЩИНСЬКОМУ Р-НІ |
37846857 |
31119028700412 |
41 |
ХАРКІВСЬКИЙ РАЙОН |
УДКСУ У ХАРКІВСЬКОМУ Р-НІ |
37999633 |
31113028700429 |
42 |
ЧУГУЇВСЬКИЙ РАЙОН |
ЧУГУЇВСЬКЕ УДКСУ |
37792204 |
31116028700460 |
43 |
шевченківськии район |
УДКСУ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ Р-Ш |
37327348 |
31118028700480 |
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати |
Додаток 2
Надавач послуг: (дивитись додаток 3)
Реєстраційний рахунок: (дивитись додаток 3)
МФО банку: 851011
Код ЄДРПОУ: (дивитись додаток 3)
Платник: _______________________________________________________
_____________________________________________________
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20 ____ року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн |
Кількість сторінок од |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
. |
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
|
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
(сума прописом)
Керівник ________________ Головний бухгалтер ________________
(підпис) (підпис)