flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

  

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом територіального управління Державної судової адміністрації України у Харківській області

  «25» липня 2012 року                        

 

 

ІНСТРУКЦІЯ

 про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації

Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області (далі - ТУ ДСА) та місцевими судами м. Харкова та Харківської області (далі - місцеві суди).

1. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Харківській області

1.1.   Структурний підрозділ, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

1.2.   Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

1.3. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня. а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відділу

організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій для надання його запитувачу інформації.

1.4. Сума відшкодування фактичних витрат має Здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

1.5.    Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв'язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

1.6.    Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій із зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА

1.7.    Відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт підрозділ, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ надає копії документів до управління організаційного забезпечення діяльності.

1.8.    Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

1.9.    Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді.

Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відділ організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій.

2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації місцевими судами м. Харкова та Харківської області

2.1. Відповідальний за організацію доступу до публічної інформації місцевого суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, не пізніше 24 годин з дати отримання запиту надсилає відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА:

- службову записку про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем;

-   заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

2.2.     Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відповідного суду для надання його запитувачу інформації.

2.3.    Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

1.4.    Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв'язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

2.5.    Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відповідний суд із зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА

2.6.    Відповідальний за організацію доступу до публічної інформації місцевого суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату забезпечує підготовку копій документів.

2.7.    Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

2.8.    Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних із наданням такої відповіді.

Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою відповідний суд.

 
 

Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики

та інформаційних технологій                                                                                                                  Н.К. Меренцева

 

 

 

 

 

 

Перелік рахунків

для зарахування надходжень по коду бюджетної класифікації 22012500

«Плата за надання інших адміністртивних послуг», символ звітності 028,

в установі банку – Головне управління Державної

казначейської служби України у Харківській області, МФО 851011

 

№ з/ п

Територія

Найменування управління Державної казначейської служби України (УДКСУ)

Код УДКСУ

Номер рахунку

І

2

3

4

 

1

М.ХАРКІВ

УДКСУ У .М.ХАРКОВІ

37999649

31110028700002

2

ДЗЕРЖИПСЬКИЙ Р-Н

УДКСУ У ДЗЕРЖИНСЬКОМУ Р-Н і М ХАРКОВА

37999654

31119028700003

3

КИЇВСЬКИМ Р-Н

УДКСУ У КИЇВСЬКОМУ Р-НІ М ХАРКОВА

37999675

31118028700004

4

КОМІНТЕРНІВСЬКИЙ Р-Н

УДКСУ У КОМІНТЕРНІВСЬКОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА

37999680

31117028700005

5

ЛЕНІНСЬКИИ Р-Н

УДКСУ У ЛЕНІНСЬКОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА

37999696

31116028700006

6

МОСКОВСЬКИЙ Р-Н

УДКСУ У МОСКОВСЬКОМУ Р-НІМ. ХАРКОВА

37999607

31115028700007

7

ЖОВТНЕВИИ Р-Н

УДКСУ У ЖОВТНЕВОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА

37999612

31114028700008

8

ОРДЖОНІКІДЗБВСЬКИЙ р-н

УДКСУ У ОРДЖОШКІДЗЕВСЬКОМУ Р-Ш М. ХАРКОВА

37999701

31113028700009

9

ФРУНЗЕНСЬКИЙ Р-Н

УДКСУ У ФРУНЗЕНСЬКОМУ Р-НІ М. ХАРКОВА

37999669

31113028700010

10

ЧЕРВОНОЗАВОДСЬКИЙ Р-Н

УДКСУ У ЧЕРВОНОЗАВОДСЬКОМУ Р-НІ М. ХАРКОВА

37999628

31112028700011

11

М.ІЗЮМ

ІЗЮМСЬКЕ УДКСУ

37283992

31111028700012

12

М.КУП'ЯНСЬК

КУП"ЯНСЬКЕ УДКСУ

37813292

31110028700013

13

М.ЛОЗОВЛ

ЛОЗІВСЬКЕ УДКСУ

38053090

31118028700015

14

М.ЛЮБОТИ11

УДКСУ У М.ЛЮБОТИН

38008949

31115028700018

15

М.ПЕРВОМАЙСЬКИЙ

ПЕР В ОМА ЙСЬКЕ УДКС '

37327442

31114028700019

16

М.ЧУГУЇВ

ЧУГУЇВСЬКЕ УДКСУ

37792204

31114028700020

17

БАЛАКЛІЙСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У БАЛАКЛІПСЬКОМУ Р-Н!

38059663

31113028700021

18

БАРВИ ІКІВСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У БАРВПІКІВСЬКОМУ Р-НІ

37993191

31110028700046

19

БЛИЗНЮКІВСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У БЛИЗШОКІВСЬКОМУ Р-НІ

38029801

31118028700060

20

БОГОДУХІВСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У БОГОДУХІВСЬКОМУ Р-НІ

37681882

31119028700081

21

БОРІВСЬКИЙ. РАЙОН

УДКСУ У БОРІВСЬКОМУ Р-НІ

37880458

31114028700105

22

ВАЛКІВСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У ВАЛКІВСЬКОМУ Р-НІ

37447324

31114028700116

23

ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У ВЕЛИ КОБУР ЛУЦЬКОМУ Р-НІ

37327154

31115028700137

24

ВОВЧАНСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ у ВОВЧАІІСЬКОМУ Р-НІ

37345943

31118028700156

25

ДВОРІЧАНСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ УДВОРІЧАНСЬКОМУ Р-Ш

37948332

31112028700185

26

ДЕРГАЧІВСЬКИЙ РАИОІІ

УДКСУ УДЕРТА ЧІВСЬКОМУ Р-НІ

37981703

31116028700200

27

ЗАЧЕПІЛОВСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У ЗА ЧЕПИЛІВСЬКОМУ Р-НІ

35579026

31111028700216

28

ЗМІІВСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У ЗМІІВСЬКОМУ Р-НІ

37754227

31111028700227

29

ЗОЛОЧІВСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У ЗОЛОЧІВСЬКОМУ Р-Ш

37315882

31116028700244

ЗО

ІЗЮМСЬКИЙ район

ІЗЮМСЬКЕ УДКСУ

37283992

31112028700259

31

КЕГИЧІВСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У КЕГИЧІВСЬКОМУ Р-ІІІ

38008619

31116028700277

32

КОЛОМАЦЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У КОЛОМАЦЬКОМУ Р-НІ

35329013

31111028700294

33

КРАСНОГРЛДСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У КРАСНОГРАДСЬКОМУ Р-НІ

37886402

31113028700300

34

КРАСНОКУТСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У КРАСНОКУТСЬКОМУ Р-НІ

37447083

31119028700315

35

КУП'ЯНСЬКИЙ РАЙОН

КУП "ЯНСЬКЕ УДКСУ

37813292

31116028700329

36

ЛОЗІВСЬКИИ РАЙОН

ЛОЗІВСЬКЕ УДКСУ

38053090

31118028700349

37

НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У НОВОВОДОЛАЗЬКОМУ Р-Ш

37934670

31119028700371

38

первомаиськии район

ПЕРВОМАМСЬКЕ УДКСУ. Р-Н

37327442

31114028700387

39

ПЕЧЕНІЗЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У ПЕЧЕНІЗЬКОМУ Р-НІ

37519896

31114028700406

40

САХНОВЩИНСЬКИИ РАЙОН

УДКСУ У САХНОВЩИНСЬКОМУ Р-НІ

37846857

31119028700412

41

ХАРКІВСЬКИЙ РАЙОН

УДКСУ У ХАРКІВСЬКОМУ Р-НІ

37999633

31113028700429

42

ЧУГУЇВСЬКИЙ РАЙОН

ЧУГУЇВСЬКЕ УДКСУ

37792204

31116028700460

43

шевченківськии район

УДКСУ У ШЕВЧЕНКІВСЬКОМУ Р-Ш

37327348

31118028700480

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)    

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

Додаток 2

  

Надавач послуг:           (дивитись додаток 3)               

 Реєстраційний рахунок:         (дивитись додаток 3)        

 МФО банку:                    851011                

 Код ЄДРПОУ:          (дивитись додаток 3)                      

 Платник:                _______________________________________________________

                                   _____________________________________________________

 

 

 

РАХУНОК №_______

 

від ____           ________________   20 ____ року

 

№ з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн

Кількість сторінок од

Ціна (без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру          

.          

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

           

 

           

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо  

 

           

           

РАЗОМ

 

 

 

           

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

 ______________________________________________________________________

                                                               (сума прописом)

  

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

                                   (підпис)                                                              (підпис)