flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

 

 

А Н А Л І З

 

                         СТАНУ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ЗІ СКАРГАМИ, ЗВЕРНЕННЯМИ         

                  ГРОМАДЯН У КОМІНТЕРНІВСЬКОМУ РАЙОННОМУ СУДІ  М. ХАРКОВА

За І півріччя 2017 року В ПОРІВНЯННІ з І півріччям 2016 року.

 

 

 

              У І півріччі 2017 році до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 19 звернень від громадян, з яких повторних  2 , з них 2 скарги та 17 заяв від  громадян.

            

              По категоріям кількість скарг складає:

- 2 скарги на процесуальні дії суддів.

- 0 скарг на поведінку працівників суду

- 0 скарг на організацію роботи суду.

- 0  скарг з інших питань.

 

              У І півріччі 2016 року до Комінтернівського районного суду м. Харкова надійшло 16 звернень від громадян, з яких повторних 1 , з них 6 скарг та 10 заяв громадян.

На 6 скарг  відповідь надано судом, залишок скарг на початок звітного року не має.

   

              По категоріям кількість скарг складає:

- 4 скарги на дії суддів.

- 1скарга  на тяганину з розгляду справ.

- 1 скарга на організацію роботи суду

- 0 скарг на поведінку працівників суду

- 0 скарг по іншим питанням.

 

       Таким чином, у І півріччі 2017 році єдину і  найбільшу кількість скарг складають скарги на  процесуальні дії суддів, які надійшли від громадянина Домніча Володимира Миколайовича

 

              Так,  15.02.2017 до Комінтернівського районного суду м. Харкова з Апеляційного суду Харківської області надійшла за належністю скарга від громадянина Домніча В.М. на бездіяльність слідчого та прокурора. З цієї скарги вбачається, що громадянин Домніч В.М. скаржиться на бездіяльність прокурора та звертається до суду за для внесення судом даних до ЄРДР.    

14.03.2017 заявнику надана відповідь про те, що на заяви які направлялись до Апеляційного суду Харківської області щодо внесення відомостей до ЄРДР та бездіяльності суду, Комінтернівський районний суд м. Харкова повідомив, що відповідно до п.8 Положення про порядок ведення Єдиного реєстру досудових розслідувань реєстраторами Реєстру (далі – Реєстратор) є: прокурори, у тому числі керівники прокуратур;керівники органів досудового розслідування; слідчі органів прокуратури, поліції, безпеки, органів, що здійснюють контроль за додержанням податкового законодавства, та органів Державного бюро розслідувань; детективи підрозділів детективів та внутрішнього контролю Національного антикорупційного бюро України (далі – Національне бюро), уповноважені здійснювати досудове розслідування кримінальних правопорушень.

Тобто, вищезазначена правова норма є виключною, розширеному тлумаченню не підлягає, аналізуючи її, можна зробити висновок, що суди в Україні не мають процесуального права та технічної можливості вносити відомості до ЄРДР. Тому, у задоволенні  скарги Домніча В.М. щодо внесення відомостей до ЄРДР суд відмовив

 

   В порівнянні з І півріччям 2016 роком  кількість скарг на дії суддів у І півріччі 2016 році  зменшилось  до 2 скарг .

        Під час перевірки скарг на дії суддів, фактів порушення конституційних прав і законних інтересів громадян з боку суддів встановлено не було.

     У всіх випадках судді діяли відповідно до вимог закону, тому скарги були визнані необґрунтованими, що підтверджується відповідями на них.

 

              Так, 12.06.2017. повторно  до суду надійшла скарга від громадянина Домніча В.М., щодо відмови  внесення даних до ЄРДР Комінтернівським ВП ГУ НП у Харківській області .На думку  Домніча В.М. КП «Харківводоконал» є суб’єктом злочину.

Судом була надана відповідь, що відповідно до ст. 18 Кримінального кодексу України  суб'єктом злочину є фізична осудна особа, яка вчинила злочин у віці, з якого відповідно до цього Кодексу може наставати кримінальна відповідальність.

КП «Харківводоконал» не являється фізичною особою, тобто не може бути  суб’єктом злочину. Відкрити кримінальне провадження стосовно КП «Харківводоконал» неможливо.

 

 

            Усі скарги та звернення громадян, які надійшли до суду у І півріччі  2017 році, оформлені з дотриманням вимог “Інструкції з діловодства за зверненнями громадян  в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях належно від форм власності, в засобах масової інформації ”,затвердженої Постановою Кабінету Міністрів № 348 від 14.04.1997 року, а саме:  усі звернення громадян реєструються на реєстраційно-контрольних картках та обліковуються у відповідному журналі. Кожному зверненню привласнюється реєстраційний індекс.

 

     Звернення та скарги громадян, які надійшли до суду, або з особистого прийому голови суду, оформляються в обкладинку, на якій відображені найменнування суду, реєстраційний індекс, ПІБ заявника, суть звернення, дата надходження та розгляду, первинне або повторне надходження та обгрунтованність чи необгрунтованність звернення. Документи за скаргою чи зверненням оформлені у провадження у хронологічному порядку зі складанням їх опису. Копія відповіді долучається до провадження за скаргою чи зверненням. У відповіді зазначається дата відправлення, реєстраційний номер, прізвище виконавця, та номер його службового телефону.

 

    Термін розгляду та вирішення скарг і звернень громадян встановлюється на підставі ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”: 15 днів, 1 місяць, 45 днів, а які не потребують додаткового вирішення і перевірки - розглядяються невідкладно.

 

          У І півріччі 2017 року у строк до 5 діб розглянуто 2 звернення, у строк до 15 діб розглянуто 6 звернень громадян, у строк до 30 діб розглянуто 12 звернень.

 

          Відповідь на скаргу чи звернення громадян перевіряє  та підписує голова суду, або особа, яка його заміщує. Відповідь на скаргу містить мотивовану інформацію стосовно суті скарги чи звернення.

       За результатами розгляду скарг, що надійшли до суду у І півріччі 2017 року, встановлено, що обґрунтованих, тобто таких, що знайшли своє підтвердження під час перевірки фактів зазначених у скаргах не було.

        Усі скарги та звернення громадян, що надходять до суду, знаходяться на особистому контролі голови суду та знімаються з контролю після ухвалення рішення та вживання заходів по вирішенню звернення.

   

 

                

                                                     В И С Н О В К И :

 

  1. Обговорити  аналіз на виробничій нараді працівників суду.
  2. Не припускатися у роботі недоліків, які тягнуть за собою скарги на роботу    

               суду.